2010-06-11

A fény

13 megjegyzés:

  1. itt megvan az a bizonyos +
    nagyon szep :)

    VálaszTörlés
  2. Szép. A képen kívül egy UFO-t sejtek, amelynek a lámpája éppen bevilágítja a környéket. :)

    VálaszTörlés
  3. Szép a táj, szép a fény, jó az expozíció és a kidolgozás is, de nekem a teteje már megint sok...
    Bocsánat...

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik, így ahogy van. Felül nekem azért nem tűnik soknak, mert így van igazi hatása a fény-nek, és ha vágódik lehet, hogy elveszíti a kép a mondanivalóját... Grt.

    De ez csak az én véleményem, Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. csoda szép!
    köszönöm az élményt, hogy ezt láthattam!

    VálaszTörlés
  6. Ez rendkívül látványosra sikerült.

    VálaszTörlés
  7. Az előttem szólókhoz képest nem tudok semmi újat mondani: nagyon jó kép!

    VálaszTörlés