2009-05-06

Exposia kiállítás Marosvásárhelyen

Megtisztelő meghívást kaptam Fülöp Lóránt barátomtól az Exposia alkotócsoport egyik alapító tagjától, hogy tartsak rövid előadást természetfotózás témában a Marosvásárhelyen, 2009 május 9-én nyíló kiállításukon. Elvállaltam, habár akkor még nem is tudtam milyen témáról is tudnék összeállítani egy kis vetítéses bemutatót. Időközben rájöttem, hogy talán nem egy egyszerű portofólió-bemutató lenne a legmegfelelőbb, hanem egy tematikus előadás.
Így választottam egy számomra kedves, sokszor bebarangolt tájegység rövid bemutatását.
Remélem tetszeni fog a résztvevőknek... részletekkel még visszatérek.
A kiállítás megnyitójára 2009 május 9-én 11 órától kerül sor a marosvásárhelyi Toyota kirendeltség székhelyén (Koronka).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése