2011-03-01

Téltánc

24 megjegyzés:

  1. ó, Te miket találsz! szépséges a hó a csillogása, a szerkesztés szuper, és a "tánc"...! nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Abbizony, nagyon szép minimál! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Csodás! Mintha nem igazán hó lenne, hanem egy más bolygó felszíne, egy életjelet mutató fácskával. Szóval én jól eltűnődtem mi minden lehetne még.

    VálaszTörlés
  4. Hopp! Újszerű megoldás és kép ebben a sorozatodban. Ennél érdemes megszólalnom :) Szóval, nagyon beszédes, finom hangulatú kép...

    VálaszTörlés
  5. Én úgy jellemezném, hogy egyszerű és nagyszerű.

    VálaszTörlés
  6. csak egy szóval:nagyszerű!...

    VálaszTörlés
  7. Tátva maradt a szám, szavakkal leírhatatlan. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Codálatos! Nagyon szép fények és egy kiváló téma.

    VálaszTörlés
  9. Waw, wonderful picture! the silhouettes are great!

    VálaszTörlés
  10. Rengeteg dícséret elhangzott már, de én is csak szaporítani tudom eggyel. Csodás fotó a maga egyszerűségében.

    VálaszTörlés
  11. szerintem ha mind együtt nézhettük volna meg egy teremben, a terem morajlott volna az elismeréstől a vetités pillanatában

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikus fotó. Bennem egy kicsit kubista hatást kelt :D

    VálaszTörlés
  13. Break - dance a hóban, dance a fagyban, dance a ködben, dance a jégen…
    Nagyon jó!!! :))

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó. Erősítem az előttem szólok csapatát :)

    VálaszTörlés
  15. Megérdemli a rengeteg kommentárt, s ha még Jánost is megszólalásra bírta.... Szóval, nagy!

    VálaszTörlés
  16. Talan ez az egyik legjobb teli keped. Gratula!

    VálaszTörlés