2010-08-16

Patak esti csendje

6 megjegyzés:

  1. Számomra ez a kép ijesztően szürreális. Mindig bajban vagyok a víz ilyen fényképezésével. Nagyon szűk az a határ, amiben még elfogadhatónak tűnik az elmosás. Képtelen vagyok ebben a formában bárki valóságának is elfogadni. De ez én vagyok...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Béla!
    Gratulálok a képhez! Nekem nagyon tetszik, a színek, a kompozíció és az elmosás is! Próbálkoztam én is hasonlóval, de még nagyon sok mindent meg kell tanulnom az ilyen patak fotózáshoz!
    Szép fényeket!
    szandus

    VálaszTörlés
  3. Very nice blog, your pictures are so lively!!

    VálaszTörlés
  4. Szürreális??? ááh nem, szerintem nagyon is valós, főleg ha sokáig nézegeti az ember. Kissé olyan mintha meg lenne állva az idő.
    Szép, nekem tetszik

    VálaszTörlés
  5. Valós??? Olyan, mintha egy életlen neylon lepedővel lenne a víz. Láttál már Lehel jól fotózott ilyen képet? Persze ettől még Neked tetszhet...

    VálaszTörlés