2010-08-30

Kalibáskő



A hely Csíkszereda és Székelyudvarhely között, a Kirulyfürdőre vezető községi út mellett van (46°19'2.66"N,  25°35'49.45"E). A helyi köztudatban a "Kalibáskő" a nemzeti út mellett levő vendéglőt jelöli, pedig a vendéglő kapta nevét a Tolvajos patakon kialakult sziklakapuról. A sziklakapu egy sziklatömb lecsúszásával alakult ki kalibát alkotva a patak felett.
Fotósként egy nagyon nehéz téma ez, mivel a világos és sötét részek között hatalmas a különbség. A sárga Tolvajos patak, a sziklák színes felülete, a zöld fenyők fehéregyensúly-próbára tesznek.



Ha jártatok ezen a helyen és fotóztatok, küldjétek el a linket, szívesen belinkelem, kíváncsi vagyok, hogy milyen nézőpontokat lehet találni még erről a témáról.


Szabó Szilárd télen járt arra. Itt látható milyen szép télen is ez a hely.

10 megjegyzés:

  1. hmm, de jók! És képzeld, sosem volt ott még :D.

    VálaszTörlés
  2. Amindenit, vakon járok a világban. :(
    Ezt a helyet nem ismertem, pedig itt lakom a tövén.
    Szuper jók!

    VálaszTörlés
  3. szerintem sikerült a kihívás. ;) szépek!

    VálaszTörlés
  4. 1928 ból van e helyről felvételem,
    szerepel az új könyvemben, amit kiadtam Lövéte köröpölő címmel,
    izgalmas, jó,
    Üdv, Lázár Anna

    VálaszTörlés
  5. Nagyszeru hely, nem gyakran jarok arra, de ha majd a hazafele (Kezdivasarhely) vezeto ut arra lesz, akkor megkeresem en is, szerintem van ott meg mit fotozni :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók lettek a képek, Béla! Felraktam egyet az enyéim közül is, azzal a reménnyel, hogy télen újra kimész majd, s látunk tőled néhány pazar "jeges" fotót is!

    VálaszTörlés
  7. szerintem is nagyon sikeres, persze sajnálom hogy még nem jártam arrafelé...

    VálaszTörlés