2010-07-07

Reggeli kávé mellé

28 megjegyzés:

  1. Én nem szoktam kávézni, de a reggelim mellé igazán jólesik. Csodálatos!

    VálaszTörlés
  2. It's magic and Pure

    A picture perfect
    quiet and mysterious ...

    Kisses

    VálaszTörlés
  3. Rá kellett nagyítani, hogy az igazi finomságait láthassam, de megérte :)
    Nagyon szép, tényleg csak gratulálni tudok...

    VálaszTörlés
  4. ha nem is reggeli, de kave melett nezegetem :)

    VálaszTörlés
  5. Menyasszonyi! Ha van ilyen jelző...

    VálaszTörlés
  6. Excellent shots!!! Congratulations!!!

    http://balapertotarreu.blogspot.com

    Frank, Barcelona

    VálaszTörlés
  7. Már többször megnéztem ezt a fotót de nem tudok rájönni hogy mi látszik a legnagyobb gyöngyszemben... hmmmm

    Amúgy ez egy pokhálo volt??

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen mindenkinek.
    keriatti: igen, ez egy pókháló. A cseppekben pedig a háló egy része látszik, na meg a háttér.
    Üdv és szép fényeket mindenkinek!

    VálaszTörlés
  9. Őszinte leszek! Be kell vallanom, a szívem mélyén nagyon-nagyon irigy vagyok Bélára! :)

    VálaszTörlés
  10. Wonderful blog,
    really like your work, that mushroom picture is incredible.

    Carla
    www.carlacoulson.com

    VálaszTörlés
  11. Csodás fotók egytől, egyig. Mind nagyon tetszik! Ez itt teljesen elvarázsolt, gyönyörű!! Gratulálok nagyon szép galéria!

    Üdv
    Melinda

    VálaszTörlés
  12. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Gratulálok a képeidhez! Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
  13. i enjoy returning to this photograph again and again. Water droplets like necklaces of light, exquisite and delicate.

    VálaszTörlés
  14. ER: Thanks a lot!
    Thanks for your visit.

    VálaszTörlés