2008-10-14

Egy hétvégi fotós téma - Gyilkos-tó

A Gyilkos-tó egy kiváló fotós téma, naponta sok ezer kép készül a tó partján. De vajon, hogyan lehetne újat, eredetit mutatni egy olyan helyről, ahol már mindenki elkészítette élete nagy Gyilkos-tó fotóját? Van Knobloch Lászlónak egy fotója, ami szerintem jól visszaadja a hely szellemét, de amikor arra jártam nem volt felszálló köd, lebegő pára a sötét tó felett, csak verőfényes napsütés...

Mindenki másképp látja ezt a helyet, számomra aznap ilyen volt:




8 megjegyzés:

  1. hm-hm, ízlelgetem. Mégsem szokványos! Csodaszép fényeket kaptál és adtál. Grat!

    VálaszTörlés
  2. eloszor a kepeket lattam a feedben, utana olvastam a szoveget, es az jutott eszembe, h milyen jok ezek a kepek, h nem a klasszikus kepeslap tipusu fotok a Gyilkostorol

    VálaszTörlés
  3. újat nem tudok irni, csatlakozom az előttem szólokhoz :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a látogatást!

    VálaszTörlés